محمود فارسی

ایمیل
محمود فارسی

درباره من

خودم رو با یک جمله میتونم توصیف کنم: عاشق سفرم. از شهریور سال 1391 مسافرت و کوهنوردی رو شروع کردم و الان علاوه بر تفریح, شغل و درآمدم هم شده سفر. راهنمای گردشگری هستم. به صورت بک پکری و هیچهایک سفر میکنم و دوس ندارم زیر سقف باشم, بلکه عاشق کمپ زدن توی دل طبیعتم. مناطق بکر رو میبینم و روستاگردی میکنم.

از شمخال تا سقالکسار; هیجان و تفریح

از شمخال تا سقالکسار; هیجان و تفریح دو هفته ای توی سفر بودم و از شمال شرقی تا شمال رو رفتیم. از تنگه شمخال در نزدیکی مرز باجگیران شروع کردیم و رسیدیم به پایتختگردی. سفر پنج روزی تبدیل شد به سفرچهارده روزی و همسفرانی که در هر بخش از سفر همراهانی صبور و بی ریا بودن. معمولا دوست دارم هیچهایک کنم, اما به دلیل همکاری در پروژه ای گردشگری توی همدان ...

سفر به سرزمین کولبران

سفر به سرزمین کولبران ظهر شنبه 16 تیر ماه با پیام تلگرامی از یه مسافر که دنبال هاست بود خودمو رسوندم آرامگاه بوعلی سینا (همدان); امکان هاست شدن ندارم, اما مسافر رو برای همدان گردی همراهی کردم. نهار رو توی یکی از باغ رستورانهای عباس آباد خوردیم و رفتیم دیدن سایت باستانی همگتانه . مجموعه شهر باستانی _ موزه و کلیساها; بخش موزه به علت تعمیرات بسته ...

پیمایش مسیر دریاچه نئور به سوباتان

پیمایش دریاچه نئور به سوباتان طبیعتگردی توی ییلاقات شمال ایران با گروهی از هیچهایکرها یکی از مطلوبترین و وسوسه انگیزترین برنامه هایی هست که نمیشه رد کرد. قرار بود دوشنبه 14 خرداد ساعت 10 صبح ورودی روستای بودالالو دور هم جمع بشیم. با همسفر همدانیم صبح یکشنبه حرکتمون رو شروع کردیم. قرار بود از جاده زنجان خودمون رو به اردبیل برسونیم (کوتاه ترین مسیر) ...

کرمان نگین کویر

کرمان نگین کویر ایرانگردی اینبار کرمان را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب کرد. پیش از سفر تنها تصورم از این استان کویری وجود شن و گرمای سوزان و طوفان شن بود, اما هیچ گاه تصور نمیکردم بتوان چهار فصل سال را در یک روز در این استان مشاهده کرد. ظهر پنجشنبه کوله خودم را برداشتم و به طرف تهران حرکت کردم و غروب پنجشنبه در ایستگاه راه آهن سوار قطار شدم و ...

شگفتی و هیجان چشم انتظار گردشگران خراسان جنوبی

شگفتی و هیجان چشم انتظار گردشگران خراسان جنوبی بهمن ماه 1396 یه بار دیگه برای یه سفر پنج روزی کوله خودمو بستم و به راه افتادم. مقصد: خراسان جنوبی. هدف: طبیعتگردی. شروع سفر با نبود بلیط قطار و تاخیر اتوبوس همراه شد. رفتم ترمینال جنوب تهران تا با ماشین ساعت یک و نیم ظهر پنجشنبه بیرجند حرکت کنم و اولین صندلی خالی ماشین ساعت 3 بود بلیط گزفتم و منت ...

سفر به سرزمین مهربانی ها _ سیستان و بلوچستان

سفر به سرزمین مهربانی ها سفر هشت روزی به جنوب شرق ایران با اولین توقف در مرکز ایران شروع شد. عصر پنجشنبه با بلیط یک طرفه حرکت کردم و صبح ساعت 6 رسیدم به شهر جهانی یزد, ثبت شده فهرست میراث جهانی یونسکو. یزد گردی رو از مجموعه امیرچخماق شروع کردم و توی کوچه و محلات و بافت تاریخی قدم زنان جلو میرفتم. به حق این شهر شایسته کسب عنوان جهانی است و بافت تا ...

دیدگاه های میهمانان

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاه های میزبانان

تا کنون دیدگاهی از طرف میزبانان ثبت نشده است
ارسال

کاربر عزیز

در صورت داشتن هر گونه سوال، شماره همراه خود را در کادر زیر وارد و دکمه ارسال را کلیک کنید تا با شما تماس بگیریم