معین قمشه

مجرد
شماره همراه

درباره من

سلام دوستان خوبم معین هستم تور لیدر طبیعتگردی لیفر صدام میکنن چون هم لیدرم هم موهام فرفری اسمم ترکیبی از جفتش هست. تقریبا ۴ ساله تو آژانس هواپیمایی فعالیت میکنم و مسلط به اجرای تورهای طبیعتگردی و گردشگری داخلی هستم. همیشه سعی کردم توی تورهام به همسفرا حس یه خونواده رو تزریق کنم تا کنار هم با صمیمیتو عشق خاطرات خوبیو رقم بزنیم. زندگیم سفر کردن تو طبیعت و جاهای بکره. خوشحال میشم با تورهام همراه باشید تا بتونم حالتونو خوب کنم.

تور طبس _ کال جنی تا کویر حلوان

روز اول فروردین ساعت 6 عصر از میدان آرژانتین با اتوبوس vip بسمت قم حرکت کردیم بعد از پلیس راه در رستوران مارال برای صرف شام توقف کردیم بعد از صرف شام راهی کویر مرکزی ایران شدیم همسفران هرکدوم خوشونو معرفی کردن و کلی بازی کردیم صبح با طلوع آفتاب تو جاده کویری طبس بیدار شدیم حدود ساعت 8 صبح رسیدیم به اقامتگاه تو روستای زیبای ازمیغان بعد از صبحانه و ا ...

دیدگاه های میهمانان

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاه های میزبانان

تا کنون دیدگاهی از طرف میزبانان ثبت نشده است
ارسال

کاربر عزیز

در صورت داشتن هر گونه سوال، شماره همراه خود را در کادر زیر وارد و دکمه ارسال را کلیک کنید تا با شما تماس بگیریم